Paul Cirstean este developer implicat în zona de business development și strategie de creștere.
Blog
Impactul Storytelling-ului în Formarea Opiniei Publice cu Cristian Lupșa
Un exemplu emblematic al puterii emoționale a storytelling-ului este campania „Real Beauty” lansată de Dove în 2004. Prin prezentarea unor femei obișnuite, departe de standardele inaccesibile ale frumuseții promovate tradițional în publicitate, Dove a reușit să conecteze cu publicul său la un nivel profund, stimulând o discuție globală despre autoacceptare și frumusețea reală.
Podcast 283 Mihaela Gînju: Creștem dacă investim în ceilalți fiindcă investim în oglinzi mai acurate pe care le avem, mai profunde
Mihaela Gînju este creator de programe educaționale de leadership la granița între cultură și afaceri. Mihaela este director executiv și cofondator Erudio, școală de leadership care apelează la teme din educația umanistă.
Podcast 282 Claudiu Butacu de la EFdeN despre cum să ne implicăm pentru a schimba România
Claudiu Butacu este cofondator EFdeN. Proiectul EFdeN (eficiență și densitate) este un proiect prin care Claudiu și echipa din care face parte vrea să îmbunătățească arhitectura sustenabilă a viitorului prin proiectarea de case solare.
Podcast 281 Răzvan Ziemba despre cum să-ți depășești blocajele și să ieși din zona de confort (și multe alte subiecte discutate)
Răzvan Ziemba este consultant de business și fost CEO al Network One Distribution, cea mai mare companie de distribuție de pe piața Electro-IT din România.
Podcast 280 Radu Vîlceanu, CEO și fondator ContentSpeed
Radu Vîlceanu este antreprenor în software, fondator Content Speed, platformă de ecommerce. Content Speed este provider de infrastructură să-ți poți face magazinul onlin efără să ai cunoștințe tehnice.