Am discutat în acest podcast cu cei de la Libra Internet Bank:
- De ce “depozitul la nevoie se cunoaște”? Cui se adresează un astfel de produs și cum se diferențiază pe piața depozitelor din România?
- Care este principala noutate adusă în piață de un astfel de produs?
- Povestea proiectului și cum a luat viață
- Ce înseamnă implementarea Agile, Kanban și metodologia Scrum?
- Care sunt etapele care nu se văd atunci când este creat un astfel de produs bancar – ce se întâmplă în spatele scenei?
Loredana Vătăvoiu conduce departamentul de marketing și coordonează campaniile comerciale ale Libra Internet Bank. Ea este omul responsabil cu identificarea în piață a detaliilor neexplorate care pot face lucrurile mai simple pentru client.
Georgian Stoica s-a alăturat echipei Libra încă din 2006, ocupând pe rând roluri de analist financiar, manager de proiect, coordonator al activității de procesare sau a celei de control. Din 2011, Georgian este Director al Diviziei Managementul Calității Proceselor, unde coordonează proiecte interdepartamentale pentru implementarea inițiativelor de tip tech sau a celor de business, din bancă.
Resurse & linkuri podcast
- Website Depozitul la nevoie se cunoaște