În podcastul de astăzi am stat de vorbă despre banking pentru antreprenori cu doi specialiști ai Libra Internet Bank care au experiență atât din back office, cât și din interacțiunile directe cu oameni de afaceri și antreprenori.
Cele două invitate de astăzi sunt:
Cristina Tănăsescu
Cristina Tănăsescu are 10 ani de experiență în banking, iar astăzi coordonează echipa de operațiuni a Libra Internet Bank din poziția de Head of Operations Support and Development Department.
Împreună cu echipa pe care o coordonează acoperă mai multe direcții de business: de la dezvoltări în zona operațională, customer support și support sucursale până la training și video banking.
Oana Hagiu-Iftode
Oana Hagiu-Iftode ocupă poziția de Sales Director-Professionals & Retail în cadrul Libra Internet Bank și în ultimii 8 ani a câștigat experiență din poziții precum cea de specialist în vânzările către clienții corporate și ulterior director de sucursală.
Astăzi ea ocupă poziția de director al diviziei profesiilor liberale.
Am discutat, printre altele, despre:
- Ce înseamnă DIY în banking pentru antreprenori? De ce un antreprenor ar trebui să fie interesat în a-și derula singur mai multe operațiuni bancare?
- Care sunt cele mai importante servicii de banking pe care oricine le poate face pe cont propriu, fără a avea nevoie de ajutorul unor experți?
- Beneficii ale conceptului de DIY în banking: timp și bani.
- Care este experiența clienților Libra Internet Bank legat de Do It Yourself Banking și ce putem învăța de la aceștia?