Prin dezvoltarea unei strategii de Public Relations bine gândite, construirea și menținerea relațiilor cu mass-media, gestionarea eficientă a crizelor și evaluarea continuă a impactului, companiile pot folosi PR-ul pentru a-și atinge obiectivele și a-și consolida poziția pe piață.
Blog
Podcast 301 Irina Ianculescu, despre a deveni un profesionist în marketing
Irina Ianculescu este strateg de marketing și fondator al Marketing as a Habit, platformă de conținut dedicată antreprenorilor de pretudindeni. Irina îi învață pe antreprenori cum să folosească marketingul online pentru a își crește afacerea.
Schimbări Radicale: Cum Definește Inteligența Artificială Viitorul FinTech
Într-o lume tot mai conectată, unde timpul a devenit una dintre cele mai valoroase resurse, Adrian Cighi își asumă rolul de pionier în digitalizarea României prin intermediul Pago, o aplicație care simplifică modul în care gestionăm și efectuăm plățile facturilor la utilități.
Podcast 299 Emanuel Beteringhe: Vine un moment în care te gândești la ceva mai mare decât tine și îți desfășori aripile
Emanuel Beteringhe este președinte executiv Ardor, Asociația Româna de Dezbatere, Oratorie și Retorică și vicepreședinte la Coaliția pentru Educație.
Podcast 298 Lucian Mustață despre cum să-ți înfrunți fricile și să nu fii o victimă a împrejurărilor
Lucian Mustață este fondator al agenției Lucian & Partners, implicat în aplicația Note About Life. Desfășoară proiectul Școala pentru părinți.
Podcast 297 Ramona Țintea – E important să știi ce vrei și soluțiile vor începe treptat să apară
Ramona Țintea este fondatoare proiectului Școala de Slăbit, platformă de re-educație în ceea ce privește alimentația și îngrijirea personală.